poniedziałek, 25 lipca 2011

OKŁADY Z GLINKI

Lekarz doradził mi okłady z glinki. Mąż kupił glinkę  3 kg. do użytku zewnętrznego. Glinkę wkładam do miseczki i zalewam ciepłą wodą na kilka  ok.1-2 godzin , nie mieszać , wody dodać tyle żeby wchłonęła.
Czyli zalać powyżej glinki nakładać na bawełnianą  szmatkę, trzymać na chorym miejscu do czasu aż będzie odchodzić od dłoni, czyli będzie twarda , glinkę używać tylko raz.wyrzucić.
Pomocne - lepiej się zrasta, zachodzi opuchlizna, mniej boli i wchłania się krzemionka.

2 komentarze:

  1. Witam,
    Jestem studentką 3 roku fizjoterapii. Potrzebuję do pracy licencjackiej zdjęć z zespołem Sudecka. Niestety u siebie w okolicy nie znalazłam nikogo z tą chorobą. Czy jest możliwość żeby wysłała mi Pani parę zdjęć ręki?
    Bardzo mi na tym zależy.
    Pozdrawiam
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, u mnie także wystąpił zespół sudecka.. czy masz jakieś informacje, jak skutecznie leczyć tą przypadłość? będę wdzięczny za pomoc :)

      Usuń