poniedziałek, 25 lipca 2011

ĆWICZENIA W PIERWSZYM TYGODNIU

Po zdjęciu  gipsu,( nie zrośnięta moja kość), nie wolno mi bylo wykonywać żadnych ćwiczeń gwałtownych.Gdy udałam się do lekarza, wymusiłam zdjęcie rtg, które wykazało plamy na dłoni, czyli zaniki kości  czyli po prostu zespół Sudecka.
moja Rehabilitacja- wirówka , laser -  za to płaci fundusz
W DOMU!
leki - okłady z korzenia żywokostu,  z glinki, 2x- okłady, pralka frania- 3-5 razy tzn. ile dam radę.
leki - tabletki 2x 1 OSTEOGENON.

ćwiczenia- co godzinę-po 20 x
ściskanie piłeczki,masowanie całej dloni oraz naświetlanie lampą Solar,

minął miesiąc, opuchlizna - mniejsza, sine zabarwienie mniejsze ale nie do końca.zginam  dloń tak jak na zdjęciu. Jest postęp mały  ale jest.

1 komentarz:

  1. Czy udało się usprawnić rękę mam zespół sudecka i szukam każdej i informacji i rady jak postepowac

    OdpowiedzUsuń